Pages

neděle 29. června 2014

Srdečně zdravím všechny, co otevřeli právě můj nový blog...

Blog bude o bydlení, designu, bytových doplňcích a kreativních nápadech, jak si udělat bydlení lepší, příjemnější a krásnější. 


https://www.facebook.com/byMichelDesign?ref_type=bookmark

Proč zrovna bydlení a jak to všechno začalo? ....

     Už jako malá jsem brouzdala knihami a časopisy o bydlení, vystřihovala si z nich zajímavé články, dekorace, nábytek a stále něco tvořila. Tato činnost mi zůstala doteď. Ovšem tomu opravdovému "bydlení" jsem se začala věnovat teprve před pár lety.

     K mému rozhodnutí udělat si vlastní blog, mně přesvědčila má kamarádka, když mi při návštěvě donesla časopis "Buďte kreativní". Ač jsem neměla čas a měla na starosti jiné povinnosti, nedalo mi to a začala jsem si časopisem listovat. Najednou mi hlavou proletělo tolik myšlenek, nápadů a věcí, že jsem nemohla přestat. Nakonec jsem časopis přečetla celý, udělala jsem si do něj pár poznámek, tipů a nápadů, co bych mohla dalšího vytvořit a po třech hodinách časopis zavřela. V té chvíli jsem se zarazila a uvědomila si, že můj dlouholetý koníček se změnil ve vášeň, vášeň pro design.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!