Pages

úterý 22. prosince 2015

Vánoční přípravy

Na moje přání jsem včera s dědem prošla "kurzem" přípravy kapra od klepnutí po hlavičce až po naporcování. Nebudu Vám do detailů vypisovat, na co bych si zatím netroufla ať Vám neudělám dobře od žaludku. Ale zvládla jsem stáhnutí kaprů z kůže. Dokonce i moje gelovky, to po zapíchnutí do určitých kaprových míst přežily :-) Za rok už si možná troufnu na celého, uvidíme. Sama ale nevím, kde jsem k tomu všemu získala odvahu :-D
     Teď ale k dnešnímu dni. Dnes je na pořadu dne spousta věcí a tak doufám, že je všechny stihnu. Po včerejšku nám už stromeček stojí ve stojanu a voní. Nezbývá než ho obehnat vánočními světýlky a nastrojit. Se strojením mám letos trošku dilema. Vzhledem k tomu, že každý rok máme úplně jinak nazdobený stromeček a hlavně vždy s mýma nově ručně vyráběnýma ozdobama, letos jsem poprvé ty ručně vyráběné, vyměnila za koupené filcové hvězdičky a vločky. Včera jsem stihla ještě vybrat takovou mou TOP představu ze všech našich ozdob a tady je.  



Co na ni říkáte? 
     Rozhodla jsem se, že z toho ale zlatou vypustím. Takže letos se bude náš stromeček blýskat v červeno-smetanovo-šedých barvách. Mám v plánu malou úpravu stromečku zespodu - obalit ho látkou a vytvořit tak pytel, který převážu mašlí. Tu jsem si včera předchystala z látky, takže ji dnes musím na stroji olemovat a dokončit.
     Mimo to všechno zařídit ještě pár věcí, dobalit dárky, z listového těsta udělat něco slaného na zub, vyzvednout poslední dárečky a večer na vánoční trhy a punč. Vánoce mohou začít!

Jaký stromeček budete mít letos Vy a do jaké barvy? Taky každý rok jiný?

Jdu na to, ať je dílo hotovo. Krásný předvánoční čas!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!