Pages

sobota 19. prosince 2015

Vánoční seminář 2015 - 2. díl

Sláva! Konečně je tu další pokračování vánočního semináře... Už jsem myslela, že se k jeho dokončení snad letos ani nedostanu. A přitom tolik možné inspirace, to jsem Vám prostě nemohla odepřít. Tak hurá zpět na seminář! 

     Vyrobených dekorací od designerů bylo jako vždy hodně a z výrobků se dalo inspirovat jak z živých - květin, tak přirodních dekorací, tak i moderních. Myslím si, že každý by si vybral tu "svou" nej. 

     Řeknu Vám, že aranžování, vyrábění dekorací, drobnějšího nábytku, opravy, renovace a vymýšlení nových a nových věcí bych mohla dělat pořád. Kdyby mě někdo zavřel do světa květin a všech možných dekorací, kouzelný skřítek by mi dal malou dílničku, do ruky dřevo a nástroje, neodtrhnu se od tama ♥ Někdo relaxuje na gauči a já s designem a dekoracema. Jako druhá práce nebo hobby design, proč ne? Květiny miluju a na detaily si potrpím...to jsem já. :-)

Přeji Vám všem nové nápady a spoustu inspirace. 

Photo: By Michel Design






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!