Pages

sobota 16. srpna 2014

Letos byly ale žně...

Už asi 5 let houby kolem mého okolí úplně vymizely. Však taky aby ne. Lesy lidé ničí, kácí a docházková vzdálenost do lesa je čím dál větší.
     Byla jsem v předchozích letech opravdu ráda za každičkou donesenou houbu. A letos? Jakoby se vše obrátilo. Hurá!! Konečně nacházím koše a koše praváků!! Tolik hub, co jsem viděla letos, tak to naposled ještě jako malá...
     A budou aspoň zásoby! Přes 80 zavařených sklenic, spousta nasušených hub i mražených, třeba na houbový guláš nebo omáčku. Mňam!

Toto jsou moje radosti, které jsem stihla foťákem zaznamenat dřív, než mi další houbaři začali dýchat na krk :-)))

Jak jste na tom letos v lese Vy? Taky Vám dělají houby radost jako mně?

Photo: By Michel Design




 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!