Pages

neděle 9. srpna 2015

Něco pro dámy?

V poslední době se mi začaly hrooozně líbit "tkaničkové" náhrdelníky. Mají prostě něco do sebe a hlavně - jsou jiné, jsou výjimečné a elegantní. 
     Zrovna tento čtvrtek, když jsem byla v obchodě mi padly oči na jedny fosforově růžové tkaničky. Váhala jsem jestli je vzít nebo ne. Ale vzhledem k tomu, že nikdy nekupuju zbytečnosti co vím, že nevyužiju, tak jsem se rozhodla je nekoupit. A teď když jsem se rozhodla, si z nich něco vyrobit, tak toho lituju... Takže hned zítra pro ně zpátky do obchodu, snad tam ještě budou! Udělám si radost, jou! :-) 
     Na internetu jsem našla jeden, který se mi opravdu líbí. Tak mrkněte, dole je videonávod.

Zdroj

Tady videonávod, tak kdo jde vyrábět? Já rozhodně!


Obrázky vytvořeny screenshotem v programu Malování

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář!